• 10.08.22, 09:29

Veriffil valmis uus brändiidentiteet

Veriffil valmis värskendatud brändiidentiteet, logomärk ja veebileht, et toetada ettevõtte järgmist globaalset kasvufaasi ja missiooni turvalisema interneti ehitamisel. Äsja 550 töötaja piiri ületanud Veriff lansseeris uue brändi möödunud nädalal Tallinnas.
Veriffi meeskond
  • Veriffi meeskond Foto: Rene Lutterus
Värskendatud bränd hõlmab uut logomärki, värvipaletti, mustreid, tüpograafiat ja illustratsioone. Lisaks brändiidentiteedile valmis Veriffil ka uus veelgi kasutajakesksem veebileht. Loodud brändiidentiteet on inspireeritud isikuttõendavate dokumentide turvaelementide ja hologrammide mustritest ning erksatest värvidest, mis ilmuvad nähtavale dokumendi ehtsust kontrollides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele