Traditsiooniliselt korraldame ka sel aastal Aasta Digitegu konkurssi, mille võitjad ja Grand Prix kuulutatakse välja iga-aastasel digiturunduse konverentsil Best Internet, mis sel aastal toimub 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 12. september 2022.
Aasta Digitegu konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digiturunduse maastik, panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid.
Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Aasta Digitegu hindab aga eelkõige tulemuslikkust, sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Kulutasid Facebooki reklaamile 1000 eurot ja teenisid 1500 eurot kasumit oma teenust müües – väga tubli! Just selliseid kampaaniad konkursile ootamegi.
Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.
Aasta Digitegu 2022 konkursi tähtaeg on 12. september 2022.
Ka tänavu saad saata töö konkursile vaid 60 euro (km-ga 72 euro) eest.
Veel parem kui esitad vähemalt 4 tööd, sest sel juhul saad lisaks ka Best Internet 2022 konverentsi ühe päeva pääsme.
Miks osaleda:
• Aitad kaardistada Eesti digiturunduse hetkeseisu ja taset;
• Võitjad saavad diplomid ja kajastuse Best Marketingis ja teistes Äripäeva kanalites;
• Võitjad saavad esitleda oma töid Best Interneti konverentsi publikule – potentsiaalsetele klientidele.
Kes saavad osaleda:
Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui kliendid. Konkursile on oodatud ka Eesti agentuuri poolt ekspordiks tehtud tööd. Välismaa agentuuri poolt Eesti kliendile tehtud töö ei kvalifitseeru.
Konkursi hindamiskriteeriumid on järgmised:
Tulemuslikkus: 75% punktidest
Loovus: 25% punktidest
Kes kvalifitseeruvad:
Kvalifitseeruvad tööd, mis on olnud live'is (tarbijatele kättesaadavad/nähtavad) perioodil 01.09.2021 – 31.08.2022.
Töö esitamiseks
laadi alla ANKEET. Palume andmeid mitte sisestada otse veebis olevasse ankeeti!Saada ankeet .pdf või .doc formaadis hiljemalt
12. septembriks e-posti aadressile:
[email protected].
NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 10 MB. Videoklipid on oodatud YouTube’i või Vimeo linkidena. Pildifailid mitte suurematena kui arvutiekraan. Samuti võivad konkursil osalejad laadida oma töid üles isiklikesse serveritesse, kasutada failijagamisprogramme ja saata oma konkursitööle viiv link eelmainitud e-posti aadressile. Tööd esitades palun lisa kindlasti rekvisiidid arve esitamiseks. Töö esitamise hinnale lisandub käibemaks.
Kategooriad:
- Google’i reklaam
- SEO
- Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
- Veebilehe arendus/kampaanialeht
- Müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias (Instagram ja Facebook)
- Branding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/content marketing
- Mõjusikute turundus/influencer marketing
- Innovaatiline digiturundus
- Andmetel tuginev turundus, AI kasutamine
NB! Korraldajal on õigus kategooriaid omavahel liita.
Digitegu 2022 žürii:
Erki Heinsaar (Mediabrands Digital juht)
Greta Pudan (Httpool Regional Meta Lead)
Karin Maandi (Meta Advisory Group vanemkonsultant)
Martin Paršin (Nobel Digital digistrateeg ja partner)
Karl Pae (ePPC Digital asutaja)
Märt Jõesaar (LeverUpi Baltikumi üksuse juht)
Aasta Digitegu 2022 võitjad selguvad pärast zürii kooslekut 16.09.22 ja võidutööd kantakse ette 20.-21.09.2022 toimuval Best Internetil. Zürii esitab Best Interneti ettekannete ajal veel lisaküsimusi ja 21.09.22 õhtul toimuval afterparty'l kuulutatakse välja GRAND PRIX võitja.
Vaata eelmise aasta võitjaid
SIIT.LISAINFO
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Best Marketing / Äripäev AS
Seotud lood
Kauaoodatud digiturunduse aastakonverents Best Internet 2022 toimub juba 20. ja 21. septembril Tallinnas Eesti Filmimuuseumis. Soodushinnaga saab konverentsile registreeruda veel vaid kuni 19. augustini.
Alanud on registreerimine digiturunduse aastakonverentsile Best Internet, mis sel aastal toimub 20.-21. septembril Eesti Filmimuuseumis Tallinnas. Seekordsel konverentsil võetakse luubi alla Euroopa väljapaistvamad digiturunduse case-study'd ja olulisemad tööriistad, mis võiksid kuuluda iga eduka digiturundaja arsenali.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.