IKEA Eesti turundusjuht Piia Pundi sõnul oli viie meele kontseptsioon kaasatud kõikidesse IKEA Tallinna poe avamistegevustesse - näiteks said tallinlased nuusutada bussipaviljonides IKEA küünlaid ja puudutada IKEA vaipa.
- Tallinlased said nuusutada bussipaviljonides IKEA küünlaid ja puudutada IKEA vaipa. Foto: Georg Andres Veskioja
IKEA Eesti turundusjuht Piia Pundi rääkis, et IKEA Tallinna poe avamiskampaania koosnes paljudest erinevatest tegevustest ja lahendustest - alates tavapärastest PR-tegevustest, meediakampaaniast kuni avamispidustuste ning erilahendusteni, nagu IKEA ratastel bistroo (food truck). Tema sõnul oli avamiskampaania eesmärk tekitada ootusärevust, luua pidulikku meeleolu ja panna inimesed IKEA-st rääkima. Kommunikatsioonis keskenduti täieliku IKEA kogemuse tutvustamisele ja uudishimu tekitamisele.
Seotud lood
Sel nädalal alustas IKEA Eestis seni suurima värbamiskampaaniaga enne Tallinna kaupluse avamist 2022. aasta varasügisel. Üks maailma suurim Rootsi päritolu mööblifirma värbab Eestis enda meeskonda ligi 300 uut töötajat nii müügi-, logistika-, klienditeenindus- kui ka toiduosakondadesse.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.