• 13.09.22, 09:37

Augusti parim otsepost kutsus õppeaastale stiilselt vastu astuma

Septembri algus tähistab ikka uue ja värske algust. Rammestav suveunelus on läbi saanud, lapsed on kooli läinud ja ka suurematel ootavad ees uued algused. Selle valguses on hea meel teatada, et augusti parima otseposti võitjaks on ilusalong MAKE YOUR ID.
Augusti parim otsepost kutsus õppeaastale stiilselt vastu astuma
Uutele algustele soovitakse ikka vastu minna julgelt ja enesekindlalt, mida sageli aitab saavutada välimuse värskendamine. Õiget ajaakent tabanud MAKE YOUR ID ilusalong kutsus oma reklaampostitusega juuksurisse, et erinevas vanuses koolilapsed saaksid õppeaastat alustada viisaka ja moeka soenguga.

Seotud lood

Uudised
  • 09.08.22, 11:08
Selge sõnum ja puhas visuaal – juuli parim otsepost
Alanud on sume augustikuu, mis viitab sellele, et on aeg välja kuulutada möödunud kuu parim otsepost. Juulikuu auhinna omanikuks valis žürii sel korral HELZAGO OÜ, kes pälvis tiitli Little Dutch lasteasjade poe reklaammaterjaliga.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.07.22, 13:29
Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas
Otsepost on hea turundusmeetod konkurentidest eristumiseks. Kindlale sihtrühmale sihitav reklaam on mõjusam kui näiteks traditsiooniline e-kiri. Ei tasu eeldada, et kõik inimesed tänapäeval digimeediat kasutavad. Tee otsepostitusest põnev ja eristuv saadetis, mis ka käegakatsutavalt soovitud sihtgrupini jõuab.
Uudised
  • 07.07.22, 14:17
Juunikuu parim otsepost panustas kogukonna väärtustesse
Suve hakul on kodukohvikute päevad taas täies hoos. Nii on ka päris loogiline, et seekord võitis kuu parima otseposti tiitli Laagri kultuurikeskuse reklaammaterjal kogukonna kohvikutepäeva kohta.
Uudised
  • 20.06.22, 10:56
Kampaania „Tagurpidi jõulud“ soovib tutvustada Omniva uuenenud brändilugu
Omniva projektijuhi Kerli Põllu ja agentuuri Utopia loovjuhi Alvar Jaaksoni sõnul sündis kampaania soovist luua Omnivale positiivsem mainekuvand, jagada jõulurõõmu ka suvel ning näidata, et Omniva ei tähenda ainult saadetiste kohaletoimetamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele