Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
Küsimusele, millest tekkis vajadus Tartu linna visuaalse identiteedi uuendamise järele ja miks just nüüd, vastas Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg, et vajadus ühtse süsteemi järele on Tartul olnud juba pikalt. „Linna hallata on mitmed veebilehed ja sotsiaalmeediakanalid, Tartu teeb kampaaniaid, korraldab suursündmusi, tunnustab ja teavitab linnaelanikke ja külalisi, haldab linnatransporti ning palju muudki,“ selgitas Tartu linna turundusjuht ja lisas, et kõik need lahendused on seni olnud üsna erinevat nägu ja muutnud visuaalse kommunikatsiooni ebaühtlaseks. „Omamoodi märke sellest vajadusest näitasid ka Targa Tartu identiteedisüsteem, mis loodi, et toetada Tartu ettevõtjate eksporti, ja linna uus viidasüsteem, mis on mõlemad ise nägu,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.