• 29.04.25, 10:35

Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks

Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks
  • Foto: Pexels
Mikromõjutaja on sotsiaalmeedia sisulooja, kelle jälgijaskond jääb tavaliselt 10 000 ja 100 000 vahele. Erinevalt megamõjutajatest või kuulsustest (kelle jälgijaskond ulatub üle miljoni) keskenduvad mikromõjutajad nišikogukondadele. Tänu oma tihedale ja lähedasele jälgijaskonnale saavutavad nad sageli kõrgema kaasatuse ning tähenduslikumad suhted ja suhtlused. Nende sisu tundub isiklik, ehe ja samastumist võimaldav, mistõttu peetakse neid oma valdkonna usaldusväärseteks häälteks.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 13.02.25, 10:01
Mõjuisikuturunduse ekspert: agentuuride roll influencer-turunduses väheneb tuntavalt
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Uudised
  • 19.03.25, 13:27
Tulevik on kohal: robotist mõjuisikud löövad sotsiaalmeedias laineid
Ta võib olla arvutiga loodud, kuid tema mõju on päris
Turundajad, olge tugevad! Mõte teha koostööd mõjuisikuga, keda tegelikult ei eksisteeri, kõlab hullumeelselt. Kuni näete mõju seal taga.
Uudised
  • 13.03.25, 09:25
Tehisintellekt, reklaam ja autentsus: võitlus sotsiaalmeedia robotitega
Kui botipersoonad muutuvad veebis normiks, kas kasutajad saavad siis ikka veel usaldada seda, mida nad sotsiaalmeedias näevad?
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele