Vastuolu klienditeeninduses: kliendid aina kriitilisemad, teenindajad aga entusiastlikumad
Klientide rahulolu teeninduse osas on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt, selgus Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest.
Klienditeeninduse üldise taseme uuringus osales 1000 elanikku vanuses 18–65. Tulemused näitavad, et teenindust peab väga heaks või suurepäraseks 18% Eesti elanikest, mis on sarnane eelmise aasta tasemele. Samas on 2% võrra kasvanud inimeste osakaal, kes hindavad teenindust rahuldavaks või halvaks, ulatudes kokku 30%-ni.
Müük on iga eduka ettevõtte vereringe. Ükskõik, kui äge toode sul on, ilma müügita ettevõtet pole, kirjutab Äripäeva info- ja müügiteenuste juht Joonas Jõgi.
Kõik tahavad saada head tehingut. Kui tajutava väärtuse ja hinna vahe on piisavalt suur, et sinu turg ütleks korduvalt: „Ole vait ja võta mu raha“, siis oled jõudnud toote ja turu tõelise sobivuseni.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.