Eesti ettevõtted eelistavad jätkuvalt peamise sotsiaalmeedia kanalina Facebooki, selgus Milose tegevjuhi Brit Mesipuu läbi viidud uuringust.

- Milose tegevjuht Brit Mesipuu
Uuringus „Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2025“ osales 231 ettevõtet, kellest enim vastajaid tuli jaekaubanduse valdkonnast, moodustades 17,7% kõigist uuringus osalenutest. Teisel kohal oli reklaami- ja turundussektor, millele järgnes hariduse, koolituse ja konsultatsioonide valdkond – mõlemad 13,9% osakaaluga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
Otsus kontod kustutada tehti seejuures ajal, mil enamik luksusbrände investeeris üha rohkem oma digitaalsesse kohalolekusse, eriti pandeemia tingimustes.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.