Niisugust trendi on Koha hinnangul ka Eestis üha enam märgata. Samuti tuleb tema sõnul suunamudijatest mõelda kui riskikapitali investeeringust ning vaadata, millised suunamudijad suudavad brändile testperioodil edukalt müüki teha ja millised mitte. Seejärel tasub koostööd jätkata nendega, kes on selles edukad.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.