• 31.10.22, 15:17

Ekspress Grupp tõstis palka, kuid inflatsioonini see ei küündi

Täna hommikul tulid AS Ekspress Grupi majandustulemused, millega võib grupi tegevjuhi Mari-Liis Rüütsalu hinnangul väga rahule jääda.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Rauno Volmar
Ekspress Grupi müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.22, 09:40
Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele