• 14.11.22, 13:59

TV3 Eesti juht prognoosib järgmiseks aastaks reklaamikäibe kasvu

TV3 Eesti juht Signe Suur ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et ennustab järgmiseks aastaks telereklaamiturul kasvu ning valimiste aasta tõttu on tulemas ka aktiivsem esimene kvartal.
TV3 Ersti juht Signe Suur.
  • TV3 Ersti juht Signe Suur.
Tema sõnul ei ole praegu reklaamiturul kriisi hoolimata sellest, et märgatav osa reklaamiraha kadus aasta alguses seoses Venemaa alustatud sõjaga. Kohalikul meedial ja kanalitel on tema hinnangul olnud edukas aasta.

Seotud lood

TOP
  • 09.11.22, 09:18
Reklaamimüügi TOPi võitja: Telereklaami müügi puhul on peamine väljakutse teenindada turu nõudlust
Lisatud reklaamikäibe TOPi tabel
TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.
Uudised
  • 02.02.22, 14:25
TV3 juht: televisioonil on praegu hiigelajad
TV3 juhi Signe Suure sõnul on hetkel televisioonil hiigelajad, kuna kanaleid, mida tarbida on rohkem kui kunagi varem. Lisaks rääkis Suur, et televisioon on väga nõutud reklaamikanal, kuhu n-ö löögile pääseda on väga keeruline, kuna eetriaeg on pidevalt välja müüdud. Samuti avaldas ta, et TV3 Grupp toob juba 1. märtsist turule täiesti uue telekanali.
Uudised
  • 27.01.22, 13:45
TV3 juht: telereklaami küsitakse rohkem kui näidata saame
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas TV3 juht Signe Suur, kes rääkis muu hulgas, et televisioon on reklaamiklientidele endiselt atraktiivne kanal ja üldjuhul on telereklaamide maht n-ö välja müüdud.
Uudised
  • 29.10.20, 14:23
Reklaamikäibe TOPi võitja: suurendasime reklaamitulu kõikides meedialiikides
Reklaamikäibe edetabelis esikoha saanud TV3 Grupi tegevjuht Signe Suur pidas 2019. aastat tervikuna väga edukaks. „Äritulemustega võib rahule jääda. Suurendasime reklaamitulu kõikide meedialiikide lõikes,“ sõnas Suur.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele