Reklaamikäibe TOPi võitja: suurendasime reklaamitulu kõikides meedialiikides
Reklaamikäibe edetabelis esikoha saanud TV3 Grupi tegevjuht Signe Suur pidas 2019. aastat tervikuna väga edukaks. „Äritulemustega võib rahule jääda. Suurendasime reklaamitulu kõikide meedialiikide lõikes,“ sõnas Suur.
Reklaamitulust rääkides ütles Suur, et kasvanud on online-meedia osakaal, aga ka raadio- ja telereklaamide käibed. „TV3 Grupi telekanalite rahaline osakaal oli 2019. aastal pea 55% kommertsturust,“ tõi ta välja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.