TV3 Grupp ja NBCUniversal teatasid mitmeaastasest koostööst Baltikumis
Baltikumi suurim meelelahutusgrupp TV3 Grupp teatas täna mitmetest pikaajalistest tehingutest NBCUniversal Global Distributioniga, tuues seeläbi NBCUniversali parima osa ulatuslikust sisuportfellist TV3 Grupi vaatajateni Eestis, Lätis ja Leedus.
Selle laiaulatusliku koostööga saavad filmisõbrad nautida NBCUniversali poolseid filme, stsenaariumiga ja stsenaariumita teleseriaale, animasarju ja Telemundo Súper Seriesi.
TV3 Eesti juht Signe Suur ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, et ennustab järgmiseks aastaks telereklaamiturul kasvu ning valimiste aasta tõttu on tulemas ka aktiivsem esimene kvartal.
TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.
Mitmeaastane strateegiline koostöö kahe ettevõtte vahel võimaldab TV3 Grupi järgmise põlvkonna teleteenuse Go3 klientidel nautida rohkem esmaklassilist rahvusvahelist sisu ViacomCBS brändidelt.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.