Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Konkursil osalemiseks täitke palun ankeet,
mille leiate siit. Ankeete ootame hiljemalt 13. märtsiks e-posti aadressile
[email protected].
Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 13. märts 2023 (k.a).
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti, kes selguvad 21. märtsil 2023.
Konkursi teine voor toimub
29. märtsil 2023, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid
Passwordi konverentsi laval. Žürii valib
Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo 2022 Grand Prix' võitja.
Osalustasu
549 eurot (km-ga 658,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 29.-30. märtsil 2023
Passwordi konverentsile Kultuurikatlas.
Hindamiskriteeriumid
25% LOOVSTRATEEGIA - loovidee originaalsus ja teostuse kvaliteet.
25% INNOVAATILISUS - kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% TULEMUSED - tulemused vs eesmärgid ROI (return on investment ehk investeeringu tasuvus).
Tingimused
Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2022. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo:
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Seotud lood
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime turundusest ja psühholoogiast ning nende ühisosast, sest inimeste käitumise mõjutamine on oluline osa turundusest. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.