Tänavuse turunduskonverentsi Password paralleelsaalis toimuvad põnevad ja harivad praktilised töötoad, mille fookuses on teemad alates tehisintellektist kuni armastuseni.
- Hetk eelmise aasta Passwordilt. Foto: Raul Mee
Konverentsi 1. päeva paralleelsaali kava:
Cultural Marketing ehk turundamine „kultuurikiirusel“
Natalja Piiskoppel, strateegiajuht, Initiative London
Kuidas luua brändide kasvatamiseks ideid ja lahendusi, mis on niivõrd võimsad, aktuaalsed ja provokatiivsed, et saavad osaks kultuurist ning suurendavad äri kasvupotentsiaali.
Kliendi ostuteekonna mõõtmine, kaardistamine ja analüüsimine
Kristijonas Pranskus, Adformi Senior Platform Solutions Consultant
Küpsiste kadumisega seoses muutub klienditeekonna jälgmine senisest raskemaks. Millised võimalused mõõtmiseks ja jälgimiseks cookie-järgses maailmas on ja kuidas programmatic display reklaami just õigetele inimeste näidata?
Konverentsi 2. päeva paralleelsaali kava:
Kas personaalne turundus on tehisintellektita võimalik?
Nika Zupan, LeverUP turundusautomaatika implementeerimise juht
Renārs Neimanis, Bite Telecom E-kanalite arendusosakonna juht
Mida saab turunduses automatiseerida? Kas tehisintellekt oskab klientidega suhelda paremini kui teie? Millised on vajalikud tööriistad, et konkurentidest eristuda?
Me peame rääkima armastusest
Pille Laub, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor turunduse- ja kommunikatsioonijuht
Aet Kull, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor turunduse erialajuht
Et jõuda kliendi südamesse, näita armastust, mitte oma toodet või teenust.
Turunduskonverents
Password toimub
29.-30. märtsil Tallinnas Kultuurikatlas. Vaata kogu
konverentsi programmi SIIT ja
registreeru aasta suurimale turundussündmusele juba täna SIIN. Soodushind kehtib kuni
02.02.2023 (k.a).
Seotud lood
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2022 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 10. märts 2023.
Tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 13. märtsini
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime turundusest ja psühholoogiast ning nende ühisosast, sest inimeste käitumise mõjutamine on oluline osa turundusest. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.