Tiivi Püvi sõnul on tal algusest peale olnud ambitsioon anda Eesti Energia brändile juurde emotsiooni, mis pikalt ei õnnestunud, kuni aga tuli energiakriis. Lisaks rõhutas ta, et brändil võiks olla üks põhilugu, mille kaudu saab rääkida ka kõikidest teistest asjadest - see hoiab sõnumid lihtsamad ja selgemad.
- Tiivi Püvi sõnul ei ole Eesti Energia seisukohast väga oluline, et neist palju räägitakse.
Tiivi Püvi, kes on turundusvaldkonnas töötanud peaaegu 20 aastat ja sellest viis turundusjuhina Eesti Energias, sõnas, et erinevate mudelite järgi moodustab vähemalt 20 protsenti ettevõtte väärtusest brändi väärtus ehk tulu, mis tuleb brändi ehitamisest. Ta märkis, et täna on enamus turundustegevused selgelt mõõdetavad, sealhulgas brändi tehtud investeeringud, mille on muidugi oluliselt lihtsamaks teinud digiturunduse ajastu. Kuigi brändi maine mõõtmist saavad endale rohkem lubada suured ettevõtted, siis Püvi tõi välja, et lihtsamaid mõõdikuid saavad kasutada ka väiksemad ettevõtted – mõõta saab kasvõi seda, kuidas ettevõtet Google’is otsitakse.
Seotud lood
Tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 13. märtsini
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.