• 08.03.23, 15:42

Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Püüdes visuaalile nii päris- kui tehismaailma, mängib Kaubamaja meie sisetundega ning igas ühes tekib küsimus – kus lõpeb reaalsus ning algab fantaasia?
Kas loomeinimesi on enam vaja? Kaubamaja tehisintellektiga loodud moekampaania annab sellele vastuse
Aastaid on üritatud tehisintellekti abil inimeste elu mugavamaks muuta. Siiani edutult, sest robotite loodu on olnud liiga….robotlik. Olukord muutus aga eelmise aasta lõpus, kui toimus plahvatuslik areng ning tehisintellekti tööriistade kasutamine muutus lihtsaks ning kättesaadavaks kõigile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele