• 29.03.23, 17:24

Aasta Turundustiim 2022 on Pakendikeskus

Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverentsi Password esimene päev, kus selgus ka Aasta Turundustiim 2022. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele enim silma jäi.
Aasta Turundustiim 2022 võitja Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots.
  • Aasta Turundustiim 2022 võitja Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots. Foto: Raul Mee
Võitja väljaselgitamiseks viis Best Marketing Eesti loov-, meedia-, digi-, üritusturundus- ja PR-agentuuride seas läbi küsitluse, et teada saada, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal paluti nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiimi.
Ära mainiti 58 tublit turundustiimi, kelle seast koorus välja viis nominenti, kelleks olid Slava Ukraini, Tele2, Telia, Pakendikeskus ja Lidl Eesti.
Aasta Turundustiim 2022 tiitli pälvis PAKENDIKESKUS.
Pakendikeskuse turundusjuht Annika Sillaots kommenteeris, et liitus Pakendikeskusega eelmise aasta teises pooles ja võit ei ole ainult tema töö vili. "Minu aastatepikkune kogemus aitab pigem edasi," sõnas ta ja lisas, et iga auhind on ka vastutus.
Eelmistel aastatel on parima turundustiimi tiitli pälvinud alljärgnevad ettevõtted:
Aasta Turundustiim 2021 - Elisa Eesti
Aasta Turundustiim 2020 - Alexela
Aasta Turundustiim 2019 – Elisa Eesti
Aasta Turundustiim 2018 - LHV Pank
Aasta Turundustiim 2017 - Circle K
Aasta Turundustiim 2016 - ei antud välja, kuna selget võitjat ei joonistunud
Aasta Turundustiim 2015 - Telia
Aasta Turundustiim 2014 - Starman
Aasta Turundustiim 2013 - EAS
Aasta Turundustiim 2012 - Lennusadam
Aasta Turundustiim 2011 - Saku Õlletehas
Aasta Turundustiim 2010 - EMT
Aasta Turundusjuht 2009 - Evelin Mägioja, Rimi Eesti Food
Aasta Turundusjuht 2008 - Kristjan Seema, Tele2
Aasta Turundusjuht 2007 - Karl Multer, SEB
Palju õnne nominentidele ja võitjale!

Seotud lood

Uudised
  • 07.03.23, 14:25
Aasta Turundustiim 2022 nominent Pakendikeskus: koostöö agentuuriga Tabasco on võtmetähtsusega
Pakendikeskus on nomineeritud Aasta Turundustiimi tiitlile teist aastat järjest. Pakendikeskuse uue turundusjuhi Annika Sillaotsa sõnul on nende edu võti balansseeritud aktuaalsed teemad emotsionaalse humoorika lähenemise ja originaalsete loovlahendustega.
Uudised
  • 15.03.23, 11:39
Aasta Turundustiim 2022 nominent Telia: oleme innovatsiooniliidrid
Telia Eesti väikeärikliendi turundusjuht Riin Liht sõnas, et keskenduvad turundus- ja kommunikatsioonitegevustes palju turvalisusega seotud teemadele ning eelmine aasta tähistas olulist muudatust ka Telia brändi disainikeeles, mis esindab funktsionaalset ja kaasavat digikogemust parimal võimalikul moel.
Uudised
  • 09.03.23, 10:29
Aasta Turundustiim 2022 nominendi Lidl Eesti esimene tiir ümber päikese oli lennukas ja täis väljakutseid
Lidl Eesti turundustiimi juhi Madli Merila sõnul väärib eelmisest aastast kindlasti äramärkimist avamiskampaania ning suurim väljakutse oli korraga kaheksa kaupluse avamine neljas linnas.
Uudised
  • 03.03.23, 11:30
Aasta Turundustiim 2022 nominent Tele2 Eesti: peame oma kliente sõpradeks
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele