• 15.03.23, 11:39

Aasta Turundustiim 2022 nominent Telia: oleme innovatsiooniliidrid

Telia Eesti väikeärikliendi turundusjuht Riin Liht sõnas, et keskenduvad turundus- ja kommunikatsioonitegevustes palju turvalisusega seotud teemadele ning eelmine aasta tähistas olulist muudatust ka Telia brändi disainikeeles, mis esindab funktsionaalset ja kaasavat digikogemust parimal võimalikul moel.
Telia Eesti turunduse ja brändi tiim.
  • Telia Eesti turunduse ja brändi tiim. Foto: Laura Oks
Riin Lihti sõnul on Telia valdkonna armastatuim bränd, omades fundamentaalset rolli digiühiskonna arendamises. Ta ütles, et Telia turundustiimi inimesed tahavad päriselt luua Eesti inimestele kvaliteetset, turvalist ja kestlikku digiühiskonda. Selle mõtteviisi valguses pingutab Lihti sõnul nende turundustiim iga päev, et tuua Telia klientideni eristuvaid kampaaniaid, põnevaid kliendipakkumisi ning meeldejäävaid sündmusi.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.23, 10:30
Selgunud on Aasta Turundustiim 2022 nominendid
Toome teieni Aasta Turundustiim 2022 viis nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 29. ja 30. märtsil Kultuurikatlas.
Uudised
  • 09.03.23, 10:29
Aasta Turundustiim 2022 nominendi Lidl Eesti esimene tiir ümber päikese oli lennukas ja täis väljakutseid
Lidl Eesti turundustiimi juhi Madli Merila sõnul väärib eelmisest aastast kindlasti äramärkimist avamiskampaania ning suurim väljakutse oli korraga kaheksa kaupluse avamine neljas linnas.
Uudised
  • 07.03.23, 14:25
Aasta Turundustiim 2022 nominent Pakendikeskus: koostöö agentuuriga Tabasco on võtmetähtsusega
Pakendikeskus on nomineeritud Aasta Turundustiimi tiitlile teist aastat järjest. Pakendikeskuse uue turundusjuhi Annika Sillaotsa sõnul on nende edu võti balansseeritud aktuaalsed teemad emotsionaalse humoorika lähenemise ja originaalsete loovlahendustega.
Uudised
  • 03.03.23, 11:30
Aasta Turundustiim 2022 nominent Tele2 Eesti: peame oma kliente sõpradeks
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele