• 19.04.23, 11:06

Turunduseksperdid: äri edu või häving sõltub andmete kasutamise oskusest

Kui tehisintellekt on vaikselt üle võtmas tekstide kirjutamist, siis turunduses oskab ta juba ammu kogutud andmeid vastavalt vajadusele kasutada, pakkudes välja kliendile sobivaimat ostuteekonda ning isegi tema lemmik-kellamudelit. Tänavusel Passwordil jagasid kogemusi kolm niisuguse tarkvaraga seotud eksperti.
Andrus Kiisküla, Vytautas Valantavičus, Daria Nemchonok ja Renars Neimanis vestlusringis tänavusel Passwordil.
  • Andrus Kiisküla, Vytautas Valantavičus, Daria Nemchonok ja Renars Neimanis vestlusringis tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Seda, millist mõju omab tehnoloogia tegelikult inimese ostukäitumisele ja kuidas teha igale inimesele nii personaalseid pakkumisi, et ta lihtsalt ei suuda ära öelda, uuris kasvu ja strateegiakonsultant Andrus Kiisküla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele