Maikuu on viimane aeg suvekampaaniate planeerimiseks. Seetõttu vaatas influencer-turunduse agentuur Promoty üle eelmiste aastate suvekampaaniad ja tõi inspiratsiooniks välja mõned lemmikud.
Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.
7. juunil toimus Tallinnas Sotsiaalmeedia aastakonverents. Seal esinenud ekspertide sõnul on audiovisuaalne sisu tulnud selleks, et jääda ning üha enam kogub populaarsust TikTok, millest ei pääse varsti üle ega ümber ükski ettevõte, kes soovib konkurentsis püsida.
Influencer turunduse platvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „A mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson rääkisid järjekordses Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ influencer turunduse köögipoolest, influencer’ite vastutusest, enda isiklikest põhimõtetest, trendidest ja sellest, millistes muus maailmas populaarsust kogunud koostöövormides nad Eestis suurt tulevikku ei näe.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.