• 08.06.23, 12:53

Metaversum paneb kaubamärgiomanikud tegutsema

Kaubamärgiomanike jaoks on üha enamatesse eluvaldkondadesse laienev metaversum toonud kaasa seninägematuid õiguslikke küsimusi ja probleeme. Brändid peavad õppima kaitsma oma õigusi sisuliselt tundmatutes vetes navigeerides. Esimesed metaversumiga seotud kaubamärgid on registreeritud ka Eestis.
Metaversum paneb kaubamärgiomanikud tegutsema
  • Foto: Pixabay
Metaversum on keerukas tehismaailm, kus tarbijad saavad kogeda virtuaalse elu mõnusid: soetada virtuaalseid tooteid ja NFTsid, osaleda eksklusiivsetel kontsertidel ja spordisündmustel, osta kalleid kunstiteoseid, juhtida virtuaalseid autosid või jahte, reisida ja einestada eksootilistes kohtades ja paljugi muud.

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.23, 12:38
Brasiilia turundaja digiturunduse trendidest: 2023 ei ole kindlasti metaversumi aasta
Brasiiliast pärit turundaja Tito Ribeiro on digitaalse turunduse globaalseid trende põhjalikult uurinud alates 2015. aastast. Allpool toob ta ära peamised digiturunduse trendid käesoleval aastal.
Uudised
  • 29.12.21, 10:58
Ready Player Me eesmärgiks on saada metaversumi peamiseks avatarisüsteemiks
Globaalseks laienemiseks kaasati üks suurimaid investeeringuid Eestis
3D avatari platvorm Ready Player Me – varasema nimega Wolf3D - kaasas Eesti läbi aegade ühe suurima A-ringi investeeringu, et laieneda üle maailma. 13 miljoni dollari suurust investeeringuringi juhtisid Taavet Hinrikus ja Sten Tamkivi ning panustas ka mitmeid nimekaid investoreid, nagu GitHubi kaasasutaja Tom Preston-Werner. Eesmärk on saada metaversumi peamiseks avatarisüsteemiks.
Uudised
  • 02.09.22, 10:50
ePPC Digitali juht: soovitan Metaverse’i asemel uurida, kuidas TikToki paremini ära kasutada
Digiturundusagentuuri ePPC asutaja ja strateegiajuhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Karl Pae sõnul on digiturunduse valdkond täna väga tehniline ja enamasti turunduses vastavad tehnilised teadmised puuduvad ning arendajatel pole täpset arusaama, mida turundajatel vaja on.
Uudised
  • 30.08.22, 09:22
Karin Maandi: Metaverse loob uue ainulaadse võimaluse andmete kogumiseks
Meta Advisory Groupi vanemkonsultandi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Karin Maandi sõnul on täna digiturunduses jätkuvalt üheks suurimaks väljakutseks kvaliteetsete lead’ide genereerimine.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele