• 19.07.23, 14:53

Turunduskulusid saab keerulistel aegadel pea sendi pealt prognoosida

Kuidas majanduslikult keerulistel aegadel turunduskulusid optimeerida, kirjutavad turundusagentuuri NOH Production partnerid Mervi Pirhonen ja Birgit Karus, tuues muu hulgas välja, et kahekuuline turunduspaus digikanalites tähendab arvestatava käibega e-poe müügile 50protsendilist langust juba kolmandal kuul.
NOH Productioni partner Birgit Karus.
  • NOH Productioni partner Birgit Karus.
Rasked ajad, rohkem turundust? Ei ja jaa. On tõsi, et reklaamide mõju müügitulemustele muutub keerulises majanduskeskkonnas kallimaks, sest müügitunneli konversioonihinnad tõusevad. Ostu eest makstavat hüppelist turunduse hinnatõusu näeme täna agentuuritöös mitmes sektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele