X ehk varasem Twitter saatis nüüdseks ametlikult pensionile oma kuulsa sinivalge linnu logo, vahendab CNBC.
- Sotsiaalmeediaplatvormi Twitter omandanud Elon Musk rebrändis ettevõtte, loobudes selle tuntud linnulogost. Foto: Zuma Press / Scanpix
Reede õhtul muutus ettevõtte telefonirakenduse ikoon X-i peale, mis peaks tähistama rebrändingu viimast faasi pärast seda, kui ettevõtte omanik Elon Musk teatas sellest juuli alguses. Ettevõte tutvustas logomuutust varasemalt veebis ja käivitas domeeni x.com, kuid samal ajal püsib ka veel twitter.com aktiivne.
Seotud lood
Twitteri omanik Elon Musk ütles, et sotsiaalmeediafirma muudab peagi logo, vabanedes sinisest linnust, mis on pikka aega olnud ettevõtte signatuur.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.