Anti Jürgenstein: Epica, Clio või Cannes’i trofeed Eesti klienti eriti ei kõiguta
Tänavuse BalticBest konkursi žüriiliikme ja agentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgensteini sõnul annavad suurte rahvusvaheliste loovkonkursside võidud enesekindlust ja liidavad tiimi, aga klienti üldjuhul ei too.
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri Milk strateegiajuht Rasa Misiūnaitė soovitab muu hulgas reklaamiagentuuri mullist aeg-ajalt välja tulla ning lugeda Paul Feldwicki raamatut "Why Does The Pedlar Sing", milles pole ühtegi turunduslikku moesõna ja näitab, miks reklaamindus on täna vähem tõhus ja meeldiv kui kunagi varem.
Tänavuse BalticBest loovuskonkursi žüriiliige ning agentuuri BOND tegevjuht ja partner Nils Kajander sõnas lühiintervjuus muu hulgas, et kõige keerulisem osa tema tööst on agentuuri juhtimine kui selline ning soovitab loovuse ärgitamiseks tarbida filme, raamatuid ja podcaste, mis ei ole otseselt oma valdkonnaga seotud.
Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ning kunstiline juht ja freelancer Sandro Tsitskishvili Gruusiast rääkis lühiintervjuus muu hulgas, miks ta otsustas vabakutseliseks hakata ning et loovusele hoogu andmiseks tuleb ajule tekitada n-ö head stressi.
Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy strateegilise planeerimise juht Dina Dretvic rääkis lühiintervjuus muu hulgas, et ammutab inspiratsiooni peamiselt veebikommentaaridest ning inimestelt nende igapäevases keskkonnas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.