• 01.08.23, 13:59

Anti Jürgenstein: Epica, Clio või Cannes’i trofeed Eesti klienti eriti ei kõiguta

Tänavuse BalticBest konkursi žüriiliikme ja agentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgensteini sõnul annavad suurte rahvusvaheliste loovkonkursside võidud enesekindlust ja liidavad tiimi, aga klienti üldjuhul ei too.
Optimist Creative'i loovjuht Anti Jürgenstein
  • Optimist Creative'i loovjuht Anti Jürgenstein
Kuidas näed (rahvusvaheliste) reklaamikonkursside olulisust täna? Mida need annavad?

Seotud lood

Uudised
  • 01.08.23, 10:03
BalticBest 2023 žüriiliige: loovuse ärgitamiseks ära külasta loomaaeda, vaid džunglit
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri Milk strateegiajuht Rasa Misiūnaitė soovitab muu hulgas reklaamiagentuuri mullist aeg-ajalt välja tulla ning lugeda Paul Feldwicki raamatut "Why Does The Pedlar Sing", milles pole ühtegi turunduslikku moesõna ja näitab, miks reklaamindus on täna vähem tõhus ja meeldiv kui kunagi varem.
Uudised
  • 31.07.23, 14:16
Nils Kajander: loominguliste ideede genereerimine ei tähenda ainult geniaalsust, vaid ka higi
Tänavuse BalticBest loovuskonkursi žüriiliige ning agentuuri BOND tegevjuht ja partner Nils Kajander sõnas lühiintervjuus muu hulgas, et kõige keerulisem osa tema tööst on agentuuri juhtimine kui selline ning soovitab loovuse ärgitamiseks tarbida filme, raamatuid ja podcaste, mis ei ole otseselt oma valdkonnaga seotud.
Uudised
  • 28.07.23, 11:03
BalticBest 2023 žüriiliige: viimase minuti stress annab loovusele hoogu
Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ning kunstiline juht ja freelancer Sandro Tsitskishvili Gruusiast rääkis lühiintervjuus muu hulgas, miks ta otsustas vabakutseliseks hakata ning et loovusele hoogu andmiseks tuleb ajule tekitada n-ö head stressi.
Uudised
  • 18.07.23, 11:23
BalticBest 2023 züriiliige: veebikommentaaride lugemine aitab luua häid turundusideid
Tänavuse loovuskonkursi BalticBest žüriiliige ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy strateegilise planeerimise juht Dina Dretvic rääkis lühiintervjuus muu hulgas, et ammutab inspiratsiooni peamiselt veebikommentaaridest ning inimestelt nende igapäevases keskkonnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele