Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
Telia Eesti uus turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks.
Luulea Kuriksi sõnul sai Teliaga liitumisel määravaks võimalus juhtida värsket ja väga mitmekülgset tiimi, teha seda Eesti ühes silmapaistvamas ettevõttes ning tulevikku kujundavas valdkonnas.
Augustikuu alguses asus Telia Eesti digiturunduse osakonda juhtima Emilie Toomela. Kogenud turundajana toob ta kaasa väärtuslikke strateegiaid ja praktikaid nii Boltist, erinevatest Eesti start-upidest kui avalikust sektorist.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.