Uue hooaja valguses on Omnival hea meel teatavaks teha traditsioonilise parima otseposti tiitel. Sel korral on selle auga välja teeninud Fotografiska Tallinn, kelle sisult ja välimuselt kaunilt läbimõeldud ajakiri žüriile muljet avaldas.
Fotografiska annab oma ajakirja välja kaks korda aastas ning avab teemasid, mis on veel laiemad, kui ainult Fotografiska majas toimuv. “Oleme kokku kogunud lood nii kunstist, toidust, jätkusuutlikust ja kultuursest eluviisist, mida avame läbi intervjuusid kunstnikega, inspiratsiooninippidega kui ka läbi ootamatute vaatenurkade,” ütleb Fotografiska Tallinna tegevjuht Margit Aasmäe.
Seotud lood
Omnival on tavaks tunnustada silmapaistvaid otsepostitajaid, kelle reklaammaterjal kannab endas terviklikku läbimõeldust. On au välja hõigata järjekordne “Parim otsepost”, mille on seekord pälvinud greentallinn.eu kampaaniaflaier, mille kujunduse autor on agentuur Tabasco.
Lõppemas on esimene kevadkuu, ilmad soojenevad ning päevad hakkavad järk-järgult pikemaks ja ööd lühemaks muutuma. Tasapisi toob see kaasa mitmeid hooajalisi tegevusi, mille valguses tunnustab Omniva 2023. aasta esimese parima otseposti tiitliga ettevõtet 2G Baltic Company, kelle otsepost kutsub kohalikke inimesi rehvivahetusse.
Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Sügis tähistab uue hooaja algust, mis omakorda toob kaasa mitmed kampaaniad, eripakkumised ja uued tulijad. See on aeg, kus reklaamid saavad uue hoo ja tähenduse. Selles valguses teeme teatavaks septembri kuu parima otseposti, mille on seekord pälvinud Stroomi Keskus.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.