• 24.07.23, 13:22

Parim otsepost: “Ilu külvamine peaks kõik inimesed õnnelikuks tegema”

Omnival on tavaks tunnustada silmapaistvaid otsepostitajaid, kelle reklaammaterjal kannab endas terviklikku läbimõeldust. On au välja hõigata järjekordne “Parim otsepost”, mille on seekord pälvinud greentallinn.eu kampaaniaflaier, mille kujunduse autor on agentuur Tabasco.
Parim otsepost: “Ilu külvamine peaks kõik inimesed õnnelikuks tegema”
Tallinn on valitud käesolevaks aastaks kandma Euroopa rohepealinna tiitlit, mille üheks eesmärgiks on elurikkuse ja linnalooduse hoidmine ja kasvatamine. Et see saaks võimalikult paljude inimeste südameasjaks või vähemalt nende teadvusesse jõuaks, saatis Tallinn oma elanike postkastidesse elurikkust suurendavate taimede seemneid.

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.23, 13:58
Aasta esimene parim otsepost säras tabava hooajalisusega
Lõppemas on esimene kevadkuu, ilmad soojenevad ning päevad hakkavad järk-järgult pikemaks ja ööd lühemaks muutuma. Tasapisi toob see kaasa mitmeid hooajalisi tegevusi, mille valguses tunnustab Omniva 2023. aasta esimese parima otseposti tiitliga ettevõtet 2G Baltic Company, kelle otsepost kutsub kohalikke inimesi rehvivahetusse.
Uudised
  • 10.11.22, 17:04
Oktoobri parim otsepost hiilgas sisukusega
Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Uudised
  • 07.10.22, 12:45
Septembri parim otsepost püüdis pilke ja pakkus lisandväärtust
Sügis tähistab uue hooaja algust, mis omakorda toob kaasa mitmed kampaaniad, eripakkumised ja uued tulijad. See on aeg, kus reklaamid saavad uue hoo ja tähenduse. Selles valguses teeme teatavaks septembri kuu parima otseposti, mille on seekord pälvinud Stroomi Keskus.
Uudised
  • 13.09.22, 09:37
Augusti parim otsepost kutsus õppeaastale stiilselt vastu astuma
Septembri algus tähistab ikka uue ja värske algust. Rammestav suveunelus on läbi saanud, lapsed on kooli läinud ja ka suurematel ootavad ees uued algused. Selle valguses on hea meel teatada, et augusti parima otseposti võitjaks on ilusalong MAKE YOUR ID.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele