Artiklisarja viimases jaos jagavad Goldtime’i turundusjuht Kaisa Mõru ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
- Goldtime'i turundusjuht Kaisa Mõru ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.
Küsimusele, mis on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kaisa Mõru, et olukorras, kus maailma on tabanud mitu kriisi järjest, on klientide ostuharjumused ja väärtushinnangud omajagu muutunud. „Brändide asi on saada aru, kuidas see neid mõjutab ning kas ja kuidas suudavad nad nende muutuvate väärtuste ja ajaga kaasas käia,“ sõnas ta ja lisas, et näiteks COVID-iga kolis kaubandus üleöö internetti ning klient soovis saada tooteid kiiresti ja kohe kätte. Samuti muutus Mõru sõnul tööturg – toimus ju “Great Resignation”. Ta märkis, et sõjaga seoses on ostujõud muutunud ning samuti on ettevõtete väärtused, eetika ja teod saanud aina olulisemaks. Kõige olulisem küsimus on Mõru hinnangul see, kuidas olla olemas oma klientidele nende muutuste tuules.
Seotud lood
Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk, Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juht Marko Laanes ning Elisa meelelahutusteenuste turundusjuht Agnes Nõmmsalu avavad turunduse hetke kõige aktuaalsemaid teemasid ja väljakutseid ning turundusplaane uueks aastaks.
Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.