• 13.11.23, 15:36

Elisa turundusjuht: AI rongile ei pea ilmtingimata hüppama

Suure kasu kõrval on võimalik AI-le valede eelduste ja ootustega lähenedes toota ka hulgaliselt kahju, seda eriti siis, kui AI rongile on hüpatud lihtsalt seepärast, et kardetakse sellest maha jääda, kirjutab arvamusloos Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
  • Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
AI on võimas. Selles pole küsimustki. Aga võimekusel ja vajalikkusel on oluline vahe. Täna on lihtne langeda lõksu, kus justkui iga väiksemagi probleemi lahendamiseks võib turult leida uue ja põneva tehisintellektil põhinev vidina, mis lubab ära teha mingi asja nii hästi, et hakkad mõtlema, kuidas enne üldse kuidagi hakkama said. Vajad teksti? AI vidin teeb. Vajad pilti? Pole muret, AI joonistab. Vajad reklaami taustale põntsuvat muusikat? Anna aga AI-le ette. Vaja Facebooki reklaame optimeerida? No mis seal ikka, AI teeb.

Seotud lood

Uudised
  • 30.08.23, 10:52
Elisa turundusjuht: andmed on turundaja parimad sõbrad, kui nendega läbi saada osatakse
Tänane turundus ja laiem kliendikogemuse loomine sõidab suuresti andmete peal. Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes märgib aga arvamusloos, et pimesi andmeridu vaadates on lihtne endale jalga tulistada.
Uudised
  • 31.05.23, 12:51
Elisa turundusjuht: kui palju on andmepõhises turunduses ruumi kõhutundele?
Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes sõnab arvamusloos, et mida päev edasi, seda vähem on turundusotsuste tegemisel ruumi kõhutundele, kuid nii nagu ei saa robot hakata psühholoogiks, ei saa ka turundusmaailmast inimloomust, instinkte ja mõnikord olude sunnil pimesi jooksmist täielikult eemaldada.
Uudised
  • 03.07.23, 09:45
Elisa turundusjuht: AI-st saavad enim võita seni turundust kartnud väikefirmad
ChatGPT on tänaseks muutunud lahenduseks, millest räägivad kõik ja mille võimekust ja mõistlikkust ümbritsev debatt ei näita vaibumise märke. Elisa uute teenuste turundusjuht Marko Laanes märgib, et kui suuremate ettevõtete turunduses on ja jääb selle roll assisteerivaks, siis väikefirmadele ja mees-ja-koer tüüpi ettevõtmistele võib see olla ärimuutva mõjuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele