Eesti turule sisenes äsja uus kindlustusbränd Balcia, mis positsioneerib end challenger elustiilibrändina, mis püüab nooremat sihtrühma. Balcia Eesti juht Denis Nikolajev sõnas, et Eesti digitaliseerituse tase on midagi, mis sobib nende toodetega ja lisas, et lansseerimise digikampaania aitas luua agentuur Mediabrands Digital.
- Balcia Eesti juht Denis Nikolajevi sõnul käivitasid nad Eestis lansseerimistegevused vaid 90 päevaga.
Denis Nikolajev kommenteeris, et Balcia on oma põhiolemuselt challenger bränd - alates sellest, kuidas nad oma tooteid valmistavad, oma partnerite ja klientidega suhtlevad, oma tulevikku planeerivad ja lõpetades sellega, kuidas välja näevad, räägivad ja tegutsevad. Ta märkis, et nende eesmärk on muuta kindlustus inimestele kättesaadavaks ja arusaadavaks. „Hoiame alati meeles, et saame mõju avaldada ainult läbi uute tehnoloogiate kaasamisega ja uute viiside leidmisega, kuidas asju paremaks muuta. Kui vaatasime peale, mille eest meie bränd seisab, järeldasime, et standardne lähenemine ei tööta,“ selgitas ta ja lisas, et kui nad soovivad, et inimesed (eriti Z-generatsioon) neid ära kuulaksid, peavad nad eristuma oma välimuse ja häälega - antud juhul mängivad siin põhirolli brändi positsioneerimine ja identiteet.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.