• 04.04.25, 10:26

Adacti looja: teiste tulemusi ootama jäädes jääd turunduses lihtsalt maha

Turundajad otsivad pidevalt võimalusi, kuidas püüda tähelepanu, haarata kaasa ja jääda meelde. Tänavuse Passwordi laval kõneles tarkvaraettevõtte Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk, kuidas mängustamine (gamification) aitab seda kõike korraga teha.
Turunduses on vaja tundeid, mis jääksid meelde, leiab tarkvaraettevõtte Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk.
  • Turunduses on vaja tundeid, mis jääksid meelde, leiab tarkvaraettevõtte Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk.
  • Foto: Raul Mee
Kalev Kärpuki ettekanne pakkus elulisi näiteid ja selget sõnumit: kui sa suudad panna inimese mängima, ei ole tal võimalust samal ajal mujale vaadata. Ja see on tänases võitluses tähelepanu pärast tõeline luksus.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 15:04
Password 2025 AFTERMOVIE | Registreerimine järgmise aasta konverentsile avatud!
Vaata vastvalminud aftermovie’st, millised ägedad võnked valitsesid 26. ja 27. märtsil Kultuurikatlas toimunud Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.
Uudised
  • 28.03.25, 10:13
GALERII | Password 2025 teine päev
26. ja 27. märtsil toimus Kultuurikatlas Eesti suurim turunduskonverents Password 2025, kus keskenduti seekord emotsioonidele turunduses.
Uudised
  • 27.03.25, 14:05
GALERII | Password 2025 esimene päev
Juba 26. korda toimuva Eesti suurima turunduskonverentsi Password sai avapaugu Kultuurikatlas tähendusrikkalt just 26. märtsil.
Uudised
  • 24.03.25, 16:47
Hando Sinisalu: Password võõrustab juba kolmandat põlvkonda turundajaid
Eesti juhtiv turunduskonverents Password toimub sel aastal juba 26. korda ning sel puhul usutles Bestmarketing.ee juht Maarit Eerme meeleolukas raadiosaates „Password Make Marketing Fun again“ konverentsi üht loojat ja B2B turunduseksperti Hando Sinisalu.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele