Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 taas Kultuurikatlas. Tule Sina ka, sest kuni 15. detsembrini on võimalik registreeruda kõige soodsama hinnaga.
- Password 2023 Kultuurikatlas. Foto: Raul Mee
Seekordsel
Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Bränd on oluline, ka digiajastul.
Konverentsil tuleb juttu:
- Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.
Tutvu
Password 2024 programmiga
SIIN ning registreeru soodushinnaga
499 eurot (km-ga 598,80), mis kehtib kuni
15. detsembrini (k.a). Konverentsi tavahind on 799 eurot (km-ga 958,80).
Seotud lood
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.