Kantar Emor kutsub Eesti ettevõtete turundusotsuste tegijaid osalema võrdlusuuringus, mis koondab meie turundusmaastiku võtmenäitajad, organisatsioonide praktikad ja tulevikuplaanid.
- Tallinna Ülikooli BFMi turunduslektor ja Mosaic OÜ juhataja Alar Pink eelmise aasta Passwordi laval. Foto: Raul Mee
Kas teadsite, et 2022. aastal kulutasid Eesti ettevõtted kogueelarvest keskmiselt 2,2% turundustegevusteks (Kantar Emor, 2022)? Kuidas on olukord muutunud sellel aastal? Selle selgitamiseks vajame ka Teie sisendit.
Vastamisele kulub umbes 15 minutit. Küsimustikule vastamiseks klikkige palun
SIIN. Tähtaeg
11. veebruar.
Kõik vastajad saavad pärast uuringu valmimist üheks kuuks tasuta juurdepääsu uuringu põhitulemustele interaktiivses Power BI tööruumis, sealhulgas võrdlusele 2022. ja 2021. aasta andmetega. Põhitulemused sisaldavad üldistatud andmeid kõikide osalenud organisatsioonide tausta, turunduseelarve osakaalu ja turunduskulude jaotumise kohta. Samuti loosime uuringus osalejate vahel välja 5 raamatut „Marketing 6.0: The Future Is Immersive“.
Tallinna Ülikool BFM turunduslektor ja Mosaic OÜ juhataja
Alar Pink esitleb tänavusel turunduskonverentsil
Password Kantar Emori poolt läbiviidud uuringu “Eesti turundspraktikad: turunduse võtmenäitajad, prioriteedid ja tulevikuplaanid” tulemusi.
Vaata
Passwordi infot ja programmi
SIIT ja registreeri end konverentsile
SIIN.Seotud lood
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.