IKEA esimeses ülemaailmses kampaanias "Do Try This At Home" on fookuses hinnatundlikkuse teema, mis on tõlgitud turunduslikku keelde. Algatus on esimene loominguline vili IKEA koostööst Interpublic Groupi McCanniga.
IKEA on viimastel kuudel töötanud selle nimel, et langetada mööbli ja kodukaupade hindu, et meelitada tarbijaid, kes võitlevad inflatsiooni mõjudega. Kampaania "Do Try This At Home" (“Proovi seda kodus”) idee taga on uuringutulemused, mille kohaselt 52 protsenti küsitletud tarbijatest peavad kodu oma lemmikkohaks, kuid 40 protsenti muretsevad seejuures oma finantsolukorra ja sissetulekute pärast.
Seotud lood
IKEA Eesti turundusjuht Piia Pundi sõnul oli viie meele kontseptsioon kaasatud kõikidesse IKEA Tallinna poe avamistegevustesse - näiteks said tallinlased nuusutada bussipaviljonides IKEA küünlaid ja puudutada IKEA vaipa.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.