• 22.02.24, 15:28

Kaarel Oja: Eesti reklaamikulutused on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga

IAB Baltics juhatuse liikme ja Quantitas innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja sõnul on Eesti on võrdlemisi arenenud ja küps turg, kus reklaamikulutused per capita on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga. Ta lisas, et enim panustatakse Eestis otsingureklaami, tehes silmad ette sotsiaalmeedia reklaamile.
Kaarel Oja sõnul ei konkureeri siinse tarbija tähelepanu eest ammu enam vaid kohalikud ettevõtted, ent teisalt valivad ka Eesti reklaamijad järjest enam kohaliku tarbijani jõudmiseks tee läbi Silicon Valley, Luksemburgi või Dublini.
  • Kaarel Oja sõnul ei konkureeri siinse tarbija tähelepanu eest ammu enam vaid kohalikud ettevõtted, ent teisalt valivad ka Eesti reklaamijad järjest enam kohaliku tarbijani jõudmiseks tee läbi Silicon Valley, Luksemburgi või Dublini. Foto: Marek Metslaid
Palun räägi natuke IAB Baltics’ist. Kui kaua on ettevõte Baltikumis, sealhulgas Eestis tegutsenud, ja millega täpsemalt tegelete?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele