Pikaaegse turundaja, tänase Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja ning vastse Valgetähe IV klassi teenetemärgi laureaadi Andres Kuusiku sõnul alahindas ta esialgu sotsiaalmeedia arengut, arvates, et see on lihtsalt üks uus ja täiendav kanal traditsiooniliste kanalite kõrval.

- Muu seas Baltikumi suurima ärifestivali sTARTUp Day ellukutsuja Andres Kuusik: “Olen võtnud endale missiooniks muuta Tartu kõige startupilikuma mõtteviisiga linnaks maailmas.”
Andres Kuusiku sõnul olid reklaamiagentuurid tol ajal (90ndatel - toim.) palju arenenumad kui tellijad, sest agentuuridel oli ligipääs rahvusvaheliste agentuurikettide know-how’le, mida kohalikel ettevõtetel ei olnud. Üheks suurimaks panuseks neuroturunduses peab ta seda, et enamus poekettidest on käiguteede ja riiulite kohalt ära kaotanud reklaame näitavad ekraanid ja muud vidinad. “Tõestasime ära, et neid ei märgata ja on seega mõttetu müra.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025