• 25.04.24, 16:18

Helibränding - miks, kellele ja kuidas?

Helibränding mängib turunduses varasemast enam olulist rolli, olles suureks konkurentsieeliseks ning võimaldades brändi mõjusust kasvatada kuni 11 korda, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ja Ikevald Rannap audiobrändingu agentuurist Bränd Sound.
Tänavusel Kuldmuna galal toetas Bränd Soundi poolt loodud ürituse helikujundus õhtu peateemat ja originaalsignatuur koondas auditooriumi tähelepanu laval toimuvale.
  • Tänavusel Kuldmuna galal toetas Bränd Soundi poolt loodud ürituse helikujundus õhtu peateemat ja originaalsignatuur koondas auditooriumi tähelepanu laval toimuvale. Foto: Rene Lutterus
Elame ajal, kus turundajatel on enneolematult palju võimalusi oma brändide, toodete või teenustega jõuda klientideni läbi nende kõrvade. Kuulmismeele kaudu saadavad impulsid mõjutavad emotsioone ja tekitavad assotsiatsioone kiiremini ja võimsamalt, kui nägemismeele kaudu saadavad impulsid.

Seotud lood

Uudised
  • 25.09.23, 14:31
Autotootja Porsche helimärk lükati Euroopa Liidus tagasi
Kaubamärgiringkondades lööb viimastel nädalatel laineid Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) augusti lõpus tehtud otsus keelduda autotootja Porsche helimärgist.
Uudised
  • 31.05.22, 14:20
Kaubamärk kui lühike heli- või videofail? Miks mitte
Lisaks sõnale või staatilisele pildile saab nüüdsest Eestis kaubamärgina registreerida ka lühikese video- või helifaili, mida oma kaupade-teenuste turundamisel kasutada.
Uudised
  • 11.06.20, 10:50
Ole esimene: Eestis saab registreerida uut tüüpi kaubamärke
Viimaks on ettevõtjatel võimalik kaitsta oma kaubamärke kujul, nagu nad neid tegelikult tänapäevastes turunduskanalites ehk televisioonis, raadios ja veebis kasutavad. Küsimus on, kellest saab esimese sellise uue kaubamärgi uhke omanik?
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele