Kuu parimaks kaubamärgiks valiti teemaviide ehk hashtag
Värskeima kuu kaubamärgi tiitli pälvis Lääne-Harju valla äsja registreeritud kaubamärk #harjuära. Lääne-Harju valla kommunikatsioonijuht Kadri Kauksi ütles, et oma kaubamärk on valla jaoks suurepärane turundusrelv, mis annab võimaluse eristuda.
Lääne-Harju vallavanem Jaanus Saat Foto: Lääne-Harju valla kogu
Tähis kuulub Lääne-Harju vallale ning kaitse on sellega saadud trükistele, rõivastele, reklaamile, turundusele, ärijuhtimisele, meelelahutusele, spordile ja kultuuriteenustele.
Hea, turul eristuv kaubamärk on originaalne ja tarbijale lihtsasti meeldejääv. Patendiamet tunnustas möödunud aastal kahtteist Eesti ettevõtjat just selliste kaubamärkide loomise ja kaitsmise eest. Nüüd valitakse rahvahääletusel neist välja üks, mida pärjata tiitliga Aasta Kaubamärk 2023.
LEGO robotmehikest kujutavat kaubamärki on aastate jooksul korduvalt tühistada proovitud. Teised sarnaseid moodulmänguasju tootvad ettevõtted on tundnud, et tuntud klotsitootja märk on neil risti teepeal ees. Hiljuti otsustas kohus, et legomehikese kaubamärk jääb kõige kiuste kehtima.
Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents selgitab, mida peaks tegema enne kaubamärgi taotluse esitamist, milline on ja ei ole sobiv kaubamärk, ja kelle kohustus on seda eeltööd teha.
Patendiameti poolt novembrikuu parimaks valitud kaubamärgi taga oleva turundusagentuuri Digituul asutajaliige ja juht Andrus Martmaa usub, et head asjad juhtuvad ainult siis, kui selleks on loodud sobivad tingimused.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.