• 07.03.24, 14:06

Igale kaubamärgitaotlusele peaks eelnema põhjalik eeltöö

Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents selgitab, mida peaks tegema enne kaubamärgi taotluse esitamist, milline on ja ei ole sobiv kaubamärk, ja kelle kohustus on seda eeltööd teha.
Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents
  • Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents
Tugev kaubamärk aitab ettevõttel eristuda konkurentidest ja luua endale lojaalne kliendibaas. Kõige kindlam viis kaubamärgile õiguskaitse saamiseks on kaubamärk registreerida. Sageli mõtleb ettevõtja kaubamärgi registreerimisele aga alles siis, kui on teatud aja juba turul tegutsenud ja tema kaubamärk on klientidele tuttav. Siis võib aga olla juba hilja, sest keegi on temast ette jõudnud ja sarnase kaubamärgi registreerinud.

Seotud lood

Uudised
  • 13.12.23, 16:46
Moekad roheloosungid ei sobi alati kaubamärgiks
Roheline on moes ja ettevõtjad soovivad vähemasti näida keskkonnasõbralikumad. Muidugi kajastub see ka kaubamärkides. Värske kohtupraktika on ettevõtjaile aga hoiatuseks, et liialt lihtsakoeline roheväljend alati kaubamärgina ei toimi.
Uudised
  • 21.07.23, 11:24
Kas salatileht saab olla kaubamärk?
Kaubamärgimaailmas lööb praegu laineid salatitootja Little Leaf Farms. Nad on nimelt esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida kaubamärgina salatileht. Firma väidab, et nende üksiku kohevil otstega krussis salatilehe kujutis on nii eriline ja eripärane, et väärib kaubamärgikaitset.
Uudised
  • 25.08.23, 15:25
Registreeritud kaubamärk kaitseb ettevõtjat domeeninime kaaperdamise eest
Kaubamärk on ettevõtte identiteedi oluline osa. Selle registreerimine on hädavajalik, et arendada oma brändi ja kontrollida selle kasutamist. Oluline aspekt, mida sageli alahinnatakse, on kaubamärgi seos domeeninimega.
Uudised
  • 25.09.23, 14:31
Autotootja Porsche helimärk lükati Euroopa Liidus tagasi
Kaubamärgiringkondades lööb viimastel nädalatel laineid Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) augusti lõpus tehtud otsus keelduda autotootja Porsche helimärgist.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele