• 29.05.24, 15:56

Patendiamet avalikustas 2023. aasta parimad kaubamärgid

29. mail toimunud Patendiameti 105. aastapäevakonverentsil tunnustust ka Eesti parimate kaubamärkide omanikele. 2023. aasta silmapaistvaimaks kaubamärgiks valiti moedisainer Katre Arula bränd „Katré“, eripreemiad said „Ajapaik“, „Bolt“, „LAMBIVÄRK“ ja „HUIK!“.
“Aasta kaubamärk 2023” tiitli pälvinud kaubamärgi Katré omanik Katre Arula.
  • “Aasta kaubamärk 2023” tiitli pälvinud kaubamärgi Katré omanik Katre Arula. Foto: Rasmus Kooskora
Patendiamet annab igakuiselt välja kuu kaubamärgi tiitlit, et tunnustada Eesti ettevõtjaid heade kaubamärkide loomise eest ja innustada teisigi ettevõtjaid oma loomevara kaitsma.

Seotud lood

Uudised
  • 05.04.24, 14:04
Patendiamet otsib 2023. aasta kõige-kõigemat kaubamärki
Hea, turul eristuv kaubamärk on originaalne ja tarbijale lihtsasti meeldejääv. Patendiamet tunnustas möödunud aastal kahtteist Eesti ettevõtjat just selliste kaubamärkide loomise ja kaitsmise eest. Nüüd valitakse rahvahääletusel neist välja üks, mida pärjata tiitliga Aasta Kaubamärk 2023.
Uudised
  • 07.03.24, 14:06
Igale kaubamärgitaotlusele peaks eelnema põhjalik eeltöö
Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents selgitab, mida peaks tegema enne kaubamärgi taotluse esitamist, milline on ja ei ole sobiv kaubamärk, ja kelle kohustus on seda eeltööd teha.
Uudised
  • 21.02.24, 11:36
Autoriõiguse konfliktide puhul saab abi lepitusest
Viimasel ajal on avalikkuseni jõudnud mitmed autoriõigusega seotud vaidlused. Hiljutigi kirjutati meedias kahe kunstniku põrkunud arusaamast selle kohta, kust jookseb piir inspiratsiooni ammutamise ja lihtlabase jäljendamise vahel. Aga mis võimalused on autoritel selliseid konflikte päriselt lahendada?
Uudised
  • 28.11.23, 10:55
Turundusagentuuri Digituul juht: kaubamärk on otsetee brändi väärtusteni
Patendiameti poolt novembrikuu parimaks valitud kaubamärgi taga oleva turundusagentuuri Digituul asutajaliige ja juht Andrus Martmaa usub, et head asjad juhtuvad ainult siis, kui selleks on loodud sobivad tingimused.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele