4. juunil toimus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis Sotsiaalmeedia konverents, kus teiste seas astusid üles loovmentor Eia Uus, Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann ning Magrada turundusjuht Lisanna Miiter. Päeva juhtis särav Äripäeva turundusjuht Keit Ausner.
Konverentsil räägiti muu hulgas sotsiaalmeedia strateegiatest ja performance creative’i formaatidest ning sellest, kuidas luua köitvaid lugusid ja TikTokis läbi lüüa. Lisaks toodi publiku ette case study’dena Magrada, Kaubamaja ja TalTechi põnevad kogemuslood.
Vaata pildigaleriid konverentsist siit (Fotod: Raul Mee):
84 fotot
- 4JUN2024 Sotsiaalmeedia konverents 2024. Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
Suur tänu kõikidele toetajatele, esinejatele ja osalejatele. Kohtume juba taas 3. juunil 2025.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.