• 10.06.24, 12:57

Target Media partner: turundusstrateegia on rasketel aegadel eriti oluline

Digiturundus- ja reklaamiagentuuri Target Media partneri Andreas Hõlpuse sõnul on turundusstrateegia eriti oluline majanduslikult rasketel aegadel ning selgitab, miks on just siis vajalik jätkata investeeringuid turundusse ja reklaami.
Andreas Hõlpus: “Oluline on teada seda, et kui tehingu hind on see, millega on võimalik ettevõtet hoida kasvõi nullis või väikeses kasumis, siis kindlasti tuleks kogu strateegiat jätkata.”
  • Andreas Hõlpus: “Oluline on teada seda, et kui tehingu hind on see, millega on võimalik ettevõtet hoida kasvõi nullis või väikeses kasumis, siis kindlasti tuleks kogu strateegiat jätkata.” Foto: Target Media
Viimasel ajal oleme saanud klientide käest mitmeid küsimusi turunduse ja reklaami hetkeseisu kohta ning seetõttu otsustasime jagada oma mõtteid ja analüüsi praegusest turuseisust. Meie eesmärk on aidata mõista, miks on just praegu oluline jätkata investeeringuid reklaami ja turundusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele