Iga-aastane väikeriikide loovuskonkurss BalticBest 2024 toimub live ülekandena 28. augustil. Meil on hea meel tutvustada esimesi žüriiliikmeid.
AGATA MALKOWSKA, Head of Department, ajakiri “Press” (Poola)
Agata Malkowska on meedia ja reklaamiga tegelev ajakirjanik, olles üle 20 aasta Poola ajakirja "Press" juht. Ta on iga-aastase Poola reklaamituru kõige olulisema raporti "Panorama Reklamy" autor. Samuti on Malkowska osalenud mitmete reklaamikonkursside, sealhulgas Epica, PXNX Awards, Grand Video Award, AD Wo/ Aasta mees ja Hipnozis, žüriis. Samuti on ta oodatud esineja valdkonna konverentsidel, sealhulgas Golden Drumil, juhtides paljusid valdkonna debatte. Lisaks on Malkowska raamatu “101 reklaami, mida pead teadma” autor.
LINAS MIGONIS, Creative Director & Partner, Fabula Rud Pedersen Group (Leedu)
Linas Migonus on loonud reklaame enam kui 50 brändile erinevates tööstusharudes - vorstidest laseriteni. Tal on valdkonnas enam kui 10-aastane kogemus, varem on Migonis töötanud agentuurides McCann Vilnius/TRUTH, Not Perfect Vilnius ja TBWA Vilnius.
EGLE KLEKERE, kommunikatsiooniagentuuri Deep White asutaja (Läti)
Egle Klekere on olnud valdkonnas 20 aastat, teinud selle aja jooksul sadu kampaaniaid ning kümned Baltikumi ja Euroopa auhinnad on teinud temast Läti PR-valdkonna nähtava ja mõjuka tegelase. Klekere asutatud Deep White on PR-agentuur, mille tugevus seisneb PR-strateegiate ja avalike suhete ühendamises loominguliste lahendustega. Seda on mitu aastat tunnustatud Baltikumi Aasta PR-agentuuri tiitliga. Lisaks on ta töötanud kampaaniate kallal, mis on võitnud BalticBesti, Baltic Communication Awards, European Excellence Awards, Golden Hammer, Adwards ja Cannes Lions auhindu.
MARTTA KALLIO, Senior Creative Partner, United Imaginations (Soome)
Viimased 13 aastat on Martta Kallio teinud loovat karjääri erinevates Soome agentuurides. Tema lähenemisviis ühendab lugude jutustamise ja kontseptsioonide arendamise, et juhtida positiivseid ühiskondlikke muutusi. Ta on teinud koostööd erinevate korporatsioonide ja mittetulundusühingutega, lisades oma projektidesse strateegilist, vastutusele orienteeritud mõtlemist ja täpset tähelepanu detailidele. Tema tööd on pälvinud tunnustust nii kodumaises kui ka ülemaailmses ajakirjanduses, sealhulgas CNN-is The Guardianis, ning auhinnakonkurssidel, alates One Show'st ja KIAF-ist kuni Eurobesti ja UEFA Grow Awardsini.
Brändide puhul usub Kallio emotsionaalse resonantsi tasakaalustamisesse pragmaatilise efektiivsusega, püüdes jätkusuutlikku tulevikku. Ta näeb, et brändide maailmamuutev jõud seisneb nende potentsiaalis luua inimesele mõju inimese tasandil, tagades alati brändi ja idee kultuurilise tähtsuse. Ta usub, et iga suhtlus publikuga peaks olema hoolikalt läbi mõeldud, rõhutades loojate vastutust ja brändide olulisust tänapäeva ühiskonnas.
ANNUKKA PUTTONEN, Creative Director, Vapa Media (Soome)
Annukka Puttonen töötab praegu Helsingis asuvas agentuuris Vapa loovjuhi ja tegevjuhtkonna liikmena. Tal on peaaegu 20-aastane töökogemus strateegilises ja digitaalses turunduses reklaamiagentuurides Soomes ja mujal. Tema tööd on tunnustatud ja autasustatud riiklikel ja rahvusvahelistel konkurssidel ning ta kuulub sel aastal Cannes Lionsi filmikategooria lühinimekirjade žüriisse.
KERSTIN “KESSU” RAIDMA, Creative Director, Tabasco (Eesti)
Pärast rock 'n' roll elustiili harjutamist olid elul Kerstin “Kessu” Raidmaga teised plaanid. 19 aastat tagasi leidis ta oma tõelise kutsumuse reklaamist loovisikuna ja nagu öeldakse, ülejäänud on ajalugu. Märkimisväärse osa oma elust ehk 14 aastat on ta pühendunud ühele agentuurile – Tabascole. Nende trofeekapp on auhindu täis ja kui ta neid ei võida, naudib ta žüriiliikmena teiste premeerimist. Vabal ajal pühendub Raidma Eesti Kunstiakadeemia reklaami- ja brändinguõppejõuna järgmise põlvkonna reklaamitalentide koolitamisele.
ANNU TERHO, Creative Director, SEK PART OF GREY (Soome)
Annu Terhol on üle18-aastane kogemus loomingulise copywriter’ina sellistes agentuurides nagu Havas Worldwide Helsinki ja DDB Helsinki. Praegu töötab ta CD-na Soomes asuvas SEKis, mis on osa Grey agentuurist. Tema tööd on nomineeritud ja auhinnatud ülemaailmselt paljudele suurtele auhindadele, nagu Cannes Lions (Gold Lion 2014), Epica, New Yorgi festivalid, Golden Drum (Grand Prix 2013), D&AD, Saber jne. Tema žürii tööde hulka kuuluvad Cannes Lions Lions Promo & Activation, New Yorgi festivalid, The One Club Awards Miami ja mitmed riiklikud auhinnad Soomes. Terho töötab aktiivselt Soome reklaamitööstuse võrdõiguslikkuse ja mitmekesisuse arendamise nimel.
JANIS KUPRAŠOVS, Creative Director, WKND (Läti)
Peaaegu 15 aastat tagasi, kui Janis Kuprašovs ei teadnud reklaamindusest eriti midagi, kandideeris ta tööle copywriter’ina. Nüüd on ta Läti ühe parima reklaamiagentuuri WKND üks juhtivaid loovjuhte ning töötanud selliste kaubamärkidega nagu Virši, Live Riga, Latvijas Pasts, LIAA (Läti investeerimis- ja arendusagentuur), Riia lennujaam, Neste ja teiste suuremate Läti ja rahvusvaheliste ettevõtetega. Arvukad auhinnad taskus, sealhulgas BalticBesti kuld, usub ta, et loomingulised kampaaniad, mis ei vasta kliendi eesmärkidele, on lihtsalt aja ja raha raiskamine. Lisaks loomingulistele tööülesannetele on Kuprašovs poolproff rannavõrkpallur, linnaaednik ja igati tore mees.
VALTERS JONATS, Partner & Head of Creative, McCann Riga (Läti)
Loomingulisus ja reklaam on Valter Jonatsi koduväljak, mis sobib suurepäraselt tema energilise isiksusega. Olgu selleks Cannes, Adwards või Golden Hammer – Jonats on selle kõik välja teeninud. Veetes aastaid Läti suurimates agentuurides, on ta kogunud hulga väärtuslikke kogemusi.
DOMAS MIKŠYS, Partner, andstudio (Leedu)
Domas Mikšys on andstudio partner olnud peaaegu 8 aastat. Tundes suurt kirge visuaalkultuuri vastu, töötab ta mitmesuguste projektidega - alates brändingust ja trükikujundusest kuni illustratsioonide, ikoonide ja muuni.
VADYM TKACHUCK, Creative Director, Not Perfect (Eesti, Läti)
Vadym Tkachuck on väga kogenud loovjuht, kes on töötanud Not Perfecti agentuuris Riias ja Tallinnas üle kuue aasta. Ta on töötanud ka erinevates agentuurides Vietnamis (Phibious), Ukrainas (Banda) ja Itaalias (McCann, M&C Saatchi). Ta on õppinud Milano Accademia di Comunicazione's.
JAAN NAABER, tegevjuht, Neway (Eesti)
Jaan Naaber on Eesti Aasta Disainiagentuur 2024 Neway asutaja ja tegevjuht. Jaanil on enam kui 15-aastase kogemusega brändistrateeg. Ta on loonud 175+ kaubamärki ja võitnud 47 disaini- ja loomeauhinda. Ta on Eesti Disainikeskuse eksperdikomisjoni liige.
MARK TUNGATE, Epica Awardsi toimetuse direktor (Prantsusmaa)
Mark Tungate on Briti ajakirjanik, kes elab Prantsusmaal. Ta on raamatute “Media Monoliths: How Media Brands Thrive and Survive”, “Fashion Brands: Branding Style From Armani to Zara”, “Adland: A Global History of Advertising”, “Branded Male: Marketing to Men, Luxury World: The Past, Present and Future” of autor.
Lisaks oma kirjutamisele onTungate Epica Awardsi editorial director.
TOMAS BARTNINKAS, strateegiline juht, TRUTH. (Leedu)
Tomas Bartninkas on Leedus asuva agentuuri TRUTH. strateegiadirektor, Vilniuse ülikooli dotsent, Londoni õlleakadeemia diplomiga professionaalne õllesommeljee ja lihtsalt tubli mees, kellel on töökogemus üle 200 erineva kaubamärgiga ja auhinnad nii kohalikelt festivalidelt kui ka esimene Cannes Lions’i auhind Baltikumis.
BalticBest 2024 tööde esitamise tähtaeg 12.08.2024
Esita oma töö konkursile
SIIN.(Alguses tee endale profiil ja logi sisse ning siis vajuta siin sellele samale lingile uuesti)
Vaata infot osalemise kohta
SIIT.Probleemide korral võta ühendust
[email protected] või 00372 502 8561.
Rohkem infot BalticBesti kohta ametlikul veebilehel
balticbest.euSeotud lood
Iga-aastane rahvusvaheline väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tuleb taas ja toimub otseülekandena 28. augustil. Tähtaeg tööde esitamiseks kukub 12. augustil.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.