• 16.07.24, 13:19

Kaupo Karelson: telesaadete tootmine on kallinenud poole võrra, eelarve aga jäänud samaks

Telesaadete tootmine on muutunud pärast koroonat 40-60 protsenti kallimaks, mõnelgi juhul lausa kahekordseks, kuid eelarvete kogusumma on jäänud samaks, rääkis produktsiooniettevõtte Ruut peaprodutsent Kaupo Karelson.
Kaupo Karelson
  • Kaupo Karelson Foto: Liis Treimann
Teleshow’de tootmise kallidus peitub kallinenud tehnika taga, ütles Karelson Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Samuti on läinud väga palju kallimaks ka tööjõud, märkis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 15.07.24, 10:57
Fahle kvartalist on saanud Eesti meedia tõmbekeskus
Kiiresti arenevas Fahle äri-ja elukvartalis alustas tegevust telesaadete suurima turuosaga produktsiooniettevõte RUUT. Koos Postimehe ja DuoMediaga on piirkond muutunud Eesti meedia tõmbekeskuseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele