• 13.11.24, 08:56

Soome agentuur kutsub noori loomevaldkonna ust paotama

Soome loovagentuur SEK on oma südameasjaks võtnud, et kõigil noortel oleksid võrdsed võimalused loomevaldkonda sisenemiseks.
Soome loovagentuuri kampaania „Get your foot in the door“
  • Soome loovagentuuri kampaania „Get your foot in the door“ Foto: SEK
SEK käivitab MadWe praktikandiprogrammi, et muuta valdkond atraktiivseks valikuks just alaesindatud taustaga noortele.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.24, 10:48
Kodulaenu reklaam tekitas Soomes sensatsiooni
Reklaamis avaldatud kuuevarbalise beebi foto tõstatas inimestes küsimuse, kas tegu on tehisintellekti loodud fotoga.
Uudised
  • 04.10.24, 09:22
Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
Uudised
  • 26.09.24, 15:01
MBD ühendas jõud Soome reklaamiagentuuriga Julkee X Lempee
Baltimaade suurim digimeediaagentuur MBD alustas koostööd Soome reklaamiagentuuriga Julkee X Lempee, et toetada Soome ettevõtete laienemist rahvusvahelistele turgudele.
Uudised
  • 29.04.24, 15:41
Priit Isok: Soomes on mõeldamatu, et hanke võitja on ette teada
Agentuuri Rakett juhi Priit Isoki sõnul on Soomes hangete puhul hind alles tähtsuselt kolmas komponent ning kõige olulisemad on referentsid ja tiim, kes konkreetset tööd tegema hakkab.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele