• 31.10.24, 10:48

Kodulaenu reklaam tekitas Soomes sensatsiooni

Reklaamis avaldatud kuuevarbalise beebi foto tõstatas inimestes küsimuse, kas tegu on tehisintellekti loodud fotoga.
Nordea kinnitusel sattus kuuevarbalise beebi foto reklaami juhuslikult.
  • Nordea kinnitusel sattus kuuevarbalise beebi foto reklaami juhuslikult. Foto: Chrystal Bolin/Getty Images
Soome Nordea panga kommunikatsioonidirektori Riikka Taivassalo sõnul valiti kuulutuses kasutatud pilt selle põhjal, et sellel oleks rahulik, magav beebi, mis sobib hästi kuulutuse sõnumiga, kirjutas Helsingin Sanomat. Kuulutus andis teada, et selles peres magab kodulaen kõige paremini.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele