• 09.10.24, 06:06

Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents

23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
Analytical Alley ja Initiative Eesti koos Bestmarketingiga kutsuvad kõiki turundusjuhte, tegevjuhte, finantsjuhte osalema Turundusanalüütika konverentsil, et iga turundusele kulutatud euro oleks kasutatud mõistlikult ning teeniks igati ettevõtte huve.
Konverentsil saad maailmaklassi juhtidelt teada, kuidas kasutada tänapäevaseid turundustulemuste analüütikaid maksimaalse ärilise mõju saavutamiseks.
Osalejana õpid, kuidas optimeerida igat eurot oma turunduseelarves ning omandad teadmised kõikehõlmava analüüsiprotsessi loomiseks.
Lisaks saad välja arendada strateegilise plaani andmete kogumiseks, rikastamiseks ja rakendamiseks, et suurendada oma turundustegevuste tõhusust.
Laval turundusanalüütika koorekiht
Konverentsi peaesineja on äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite.
Dr. Grace Kite'il on rohkem kui 20-aastane kogemus statistika kasutamisest äritulemuste modelleerimiseks. Kite on võitnud mitmeid auhindu, ta on hinnatud kolumnist (kirjutanud näiteks Marketing Week`i ja WARCi) ning esineja, astudes sageli üles rahvusvahelistel konverentsidel (Cannes Lions, SXSW ja Festival of Marketing).
Lavale astuvad veel: PHH Groupi endine turundusjuht Giedrė Vilkė, Analytical Alley kaasasutaja ja tegevjuht Tanel Rebane, Knowit’i vanemkonsultant Maria Nikitina, Knowit’i brändi- ja kaubandusstrateegida asepresident Elisabeth Taranger, endine digiturunduse strateeg ning Anaytical Alley kaasasutaja Karl-Mattias Õige, Initiative’i partner ja tegevdirektor Indrek Soom, Wise'i turundusandmete teadlane Carlos Eduardo Trujillo, Telia Eesti digiturunduse osakonna juht Emilie Toomela ning Coop Panga juhatuse liige ja finantsjuht Paavo Truu.
Tutvu Turundusanalüütika konverentsi info, esinejate ja programmiga ning registreeru konverentsile soodushinnaga 299 eurot (km-ga 346,78) juba täna SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele