Peamiseks rahalist olukorda halvendavaks teguriks on lõviosa ehk tervelt 86% vastanute arvates toiduainete ja esmatarbekaupade hinnatõus. 40–49-aastaste inimeste seas nimetas seda esimesena koguni 90 protsenti. Suureks murekohaks on inimeste jaoks ka kasvanud eluasemekulud, mida nimetas 72 protsenti küsitletutest. Kasvanud laenukulusid nimetas seejuures aga vaid kümnendik vastanutest.
Hüppeline tõus töökoha vahetamisega kaasnevas netopalga ootuses on seotud eelkõige juhtide ja spetsialistide enesekindluse ja palgaootuste kasvuga tööturul, selgitas CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Enda hinnangul majanduslikult keskmiselt toimetulevad töötajad teenivad brutotasuna pea 2200 eurot. Turundusspetsialistide keskmine töötasu oli viimastel andmetel 2459 eurot, tippspetsialistidel aga 2710 eurot.
Statistikaameti palgaandmetest nähtub, et 2024. aasta kolmandas kvartalis kasvasid sarnaselt teise kvartaliga kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,6%.
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.