• 26.02.25, 11:51

Toidu ja esmatarbekaupade hinnad söövad eestlaste külmkapid tühjaks

Pea pooled Eesti inimesed leiavad, et nende rahaline olukord on muutunud viimase aastaga halvemaks, näitab SEB Panga finantskindlustunde uuring.
Toidu ja esmatarbekaupade hinnad söövad eestlaste külmkapid tühjaks
  • Foto: Pixabay
Peamiseks rahalist olukorda halvendavaks teguriks on lõviosa ehk tervelt 86% vastanute arvates toiduainete ja esmatarbekaupade hinnatõus. 40–49-aastaste inimeste seas nimetas seda esimesena koguni 90 protsenti. Suureks murekohaks on inimeste jaoks ka kasvanud eluasemekulud, mida nimetas 72 protsenti küsitletutest. Kasvanud laenukulusid nimetas seejuures aga vaid kümnendik vastanutest.

Seotud lood

Uudised
  • 17.02.25, 10:29
Turundajate netopalga ootus töökoha vahetusel kerkis 2500 euroni
Hüppeline tõus töökoha vahetamisega kaasnevas netopalga ootuses on seotud eelkõige juhtide ja spetsialistide enesekindluse ja palgaootuste kasvuga tööturul, selgitas CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Uudised
  • 11.02.25, 10:55
Kuidas tulevad majanduslikult toime turundustöötajad?
Enda hinnangul majanduslikult keskmiselt toimetulevad töötajad teenivad brutotasuna pea 2200 eurot. Turundusspetsialistide keskmine töötasu oli viimastel andmetel 2459 eurot, tippspetsialistidel aga 2710 eurot.
Uudised
  • 09.01.25, 10:44
Turundusjuhtide palgad küündisid töökuulutustes 6400 euroni
Kõrgeimat palka pakuti töökuulutustes enamasti müügisektoris ja see ulatus 15 000 euroni, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika.
Uudised
  • 25.11.24, 12:29
Turundajate palgad: palgakasvu veavad reklaami ja turunduse tippspetsialistid
Lisatud Kristi Saare palgaküsitluse tulemused
Statistikaameti palgaandmetest nähtub, et 2024. aasta kolmandas kvartalis kasvasid sarnaselt teise kvartaliga kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,6%.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 10:43
Aivo Kütt: telereklaami tegelik hind, mõju ja usaldusväärsus
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele