Kevadine turunduskonverents
Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.
Password toimub
26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Konverentsil valitakse taas
Aasta Turundustegu.
Konkursil osalemiseks
täitke ankeet ning saatke see
hiljemalt 28.02.2025 e-posti aadressile
[email protected].
Tutvu ka konkursi
žüriiga.Helena Tomikas on Best Marketingiga sama meelt, et huumorit tuleb alati esile tõsta ja seda eriti praegusel aastaajal, mil Põhjamaad on üleni halli mattunud. „Seega hindan teemapüstitust ja vaimukaid kampaaniaid, mis aitavad vaimset tervist hoida. Ennekõike tuleb esile tõsta tegijaid ja brände, kes julgevad ja oskavad nalja reklaamikeeles laiadele auditooriumitele esitada.“